ΙΣΤΟΡΙΑ

 

ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1950

 

Η ιστορία του "ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΓΑΔ" χάνεται στο μακρινό 1953. Τότε ο Γιώργος Γαδ ξεκίνησε τις μεταφορές σαν ταχυδρόμος ή παραγγελιοδόχος. Ταχυδρόμοι ήταν εκείνοι που αναλάμβαναν την κάθε είδους παραγγελία για την αγορά της Σύρου. Από το πιο μικρό έως το πιο μεγάλο. Από τα χρυσαφικά των χρυσοχόων , τα λαχεία , τα κάθε είδους τρόφιμα, ενδύματα, υποδήματα, έως τα πιο μεγάλα...ξύλα, μπαμπάκια για τα εργοστάσια κλωστοϋφαντουργίας, σίδερα κλπ. Έπαιρναν τα χρήματα για τις παραγγελίες των μαγαζατόρων της Σύρου και πήγαιναν για αγορές. 30 οκάδες μπακαλιάρο, 3 δωδεκάδες παντόφλες γυναικείες διάφορα νούμερα, 24 πήχες φόδρα λευκή, 10 πήχες κασμίρι κόκκινο κλπ.

Έχοντας ένα μικρό γραφείο εντός μιας στοάς στην οδό Παλλάδος (πάροδος Αθηνάς στο κέντρο της Αθήνας) ξεκίνησε λοιπόν τις μεταφορές ΑΘΗΝΑ - ΣΥΡΟΣ. Συγκέντρωση εμπορευμάτων και φόρτωση κάθε Παρασκευή από Πειραιά στα καΐκια και Σάββατο πρωί ξεφόρτωμα στο λιμάνι της Ερμούπολης. Χειράμαξες και ιππήλατα κάρα μετέφεραν σε όλη την πόλη τα εμπορεύματα. Το πρώτο γραφείο στην Ερμούπολη βρισκόταν στην οδό Πρωτοπαπαδάκη, ενώ αργότερα μεταφέρθηκε στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου σε ένα οίκημα που είχε κοινή πόρτα με το περίπτερο του Μάριου Γλύκα.

 

ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1960

 

Αρχές της δεκαετίας βρίσκουμε και τον Νίκο Γαδ, αδελφό του Γιώργου, και πιο οργανωμένο το πρακτορείο στην οδό Σαρρή 28 στου Ψυρρή. Μέσα της δεκαετίας του 1960, ο Γιώργος Γαδ τολμά κάτι που για τους πράκτορες - μεταφορείς της εποχής μοιάζει όνειρο. Φορτώνει φορτηγό δημοσίας χρήσεως από το γραφείο στην Αθήνα και το βάζει σε οχηματαγωγό πλοίο. Το πλοίο εκείνης της εποχής ονομαζόταν ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ. Το γραφείο στη Σύρο μεγαλώνει και το βρίσκουμε πια στο τέρμα της οδού Πρωτοπαπαδάκη, εκεί που εκείνη την εποχή ήταν σκαλιά. Όταν τα σκαλιά αυτά της Ευαγγελίστριας έγιναν δρόμος, το πρακτορείο μεταφέρθηκε στην παραλία Πέτρου Ράλλη 56. 

 

 

ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1970

 

Αρχές τις δεκαετίας του 1970, συριανοί επιχειρηματίες δοκιμάζουν την επιχειρηματικότητά τους αγοράζοντας ένα φορτηγό πλοίο - παντόφλα, τον ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ. Τα αδέρφια Γιώργος και Νίκος Γαδ αγόρασαν μερίδιο από αυτή την επιχείρηση. Λίγα χρόνια αργότερα, η προσπάθεια μη έχοντας την υποστήριξη που χρειάζόνταν από την τοπική κοινωνία αναγκάστηκε να σταματήσει τη δραστηριότητά της και να πουληθεί το πλοίο. Τα χρόνια περνάνε και το 1978 με πρωτοβουλία των πρακτόρων της Σύρου και των αυτοκινητιστών δημιουργείται η ΕΤΑΙΡΙΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΡΟΥ ΚΑΙ ΗΝΩΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΠΕ. Στην εταιρεία αυτή ήταν μέτοχοι όλοι οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. και τα πρακτορεία μεταφορών συνεισφέροντας την προσωπική δουλειά τους, τους χώρους και την πελατεία τους. Σε αυτή την εταιρεία, εκτός τον Γιώργο και Νίκο Γαδ, μετέχουν και οι Αλοΐσιος Γαδ γιος του Γιώργου και Νίκος Δαέλης ανιψιός του Γιώργου και Νίκου Γαδ.

 

ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1980

 

Τον Μάρτιο του 1982 μετά από διάφορες διαβουλεύσεις η Ε.Φ.Α.Σ. & Η.Π. ΕΠΕ διαλύεται και δημιουργείται η ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΓΑΔ ΣΥΡΟΥ ΟΕ. Μέτοχοι είναι οι Νίκος, Γιώργος και Αλοΐσιος Γαδ, Νίκος Δαέλης και Ιωάννης Ξανθάκης ανιψιός του Γιώργου και του Νίκου. Η έδρα της εταιρείας βρισκόταν στην παραλία της Ερμούπολης και αποθήκη όπου γίνονταν οι εκφορτώσεις, στην οδό Α. & Ε. Μπαρμπέτα, ενό το υποκατάστημα στην Αθήνα επί της οδού Αγίας 'Αννης όπου βρίσκεται ακόμα και σήμερα. Τα χρόνια περνούν και αλλάζει η εταιρική σύνθεση. Αποχωρούν λόγω συνταξιοδότησης οι Νίκος και Γιώργος Γαδ.

 

 

ΔΕΚΑΕΤΙΑ 1990

Το 1997 αποχωρεί και ο Νίκος Δαέλης και αντ' αυτού εισέρχεται ο γιος του Βασίλης Δαέλης. Η εταιρεία ύστερα από υπόδειξη της εφορίας αλλάζει το 1998 όνομα και από ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΥΡΟΥ ΓΑΔ ΟΕ γίνεται ΓΑΔ ΑΛΟΪΣΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ. Εκ τότε μόνο αλλαγή έδρας έχει υπάρξει όπου βρίσκεται ως και σήμερα στην οδό Αεροδρομίου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HELIX_NO_MODULE_OFFCANVAS

Free Joomla! template by Age Themes